رقابتهاي مقدماتي زير 22 سال آسيا 2013
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 


[دانلود تصویر]
اعلام اسامي ناظرين و داوران ايراني
كنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي فدراسيون فوتبال، ليست ناظرين و داوران انتخاب شده در چهار گروه از رقابتهاي مقدماتي قهرماني زير 22 سال آسيا را اعلام كرد.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اكبر بخشي زاده به عنوان يكي از داوران و رسول فروغي به عنوان يكي از كمك داوران قضاوت كننده در گروه اول اين رقابتها انتخاب شدند كه رقابتهاي اين گروه در مسقط پايتخت عمان برگزار مي شود.
در گروه دوم اين رقابتها كه در رياض پايتخت عربستان برگزار مي شود حامد مومني به عنوان ناظر، سعيد مظفري زاده داور وسط و سعيد علي نژاديان به عنوان كمك داور انتخاب شدند.
 در گروه چهارم اين رقابتها كه در كاتماندو پايتخت نپال برگزار مي شود، محمد رضا كسرايي به عنوان ناظر بازي، يداله جهانبازي به عنوان داور وسط و غلامحسين كهوري به عنوان كمك داور اين گروه انتخاب شدند.
در گروه پنجم نيز داوود رفعتي به عنوان يكي از كمك داوران انتخاب شد كه رقابتهاي اين گروه در پكانباروي اندونزي برگزار مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان