مشکلات و اشتباهات تاثیر گذاری از سوی داوران وجود نداشت
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 


[دانلود تصویر]
عسکری: اعتراضی در هفته سی و دوم وجود نداشت
رئیس دپارتمان کمیته داوران در خصوص قضاوت داوران در هفته سی و دوم مطالبی را مطرح کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، حسین عسکری گفت: طبق روال جاری بررسی عملکرد و قضاوت داوران در پیکارهای لیگ را در دستور کاری خود داشته و با بازبینی برخی از فیلم هایی که به دستمان رسید شاهد عملکرد خوبی از داوران بودیم. در واقع مشکلات و اشتباهات تاثیر گذاری از سوی داوران وجود نداشت.
وی در ادامه افزود: متاسفانه دیدارهایی که تیم های نفت تهران، راه آهن و سایپا میزبان هستند  فیلمی در اختیار نداریم و معمولا زمانی که کادر فنی تیم ها اعتراض می کنند باید فیلمی را در اختیارمان قرار دهند تا آنرا بازبینی کنیم.
عسکری در خصوص قضاوت  داوران در دیدار نفت تهران و نفت آبادان گفت: در این بازی 3 پنالتی برای نفت تهران و یک پنالتی برای نفت آبادان گرفته شد که از 3 پنالتی ، دو پنالتی صحیح بود و یک پنالتی از سوی داور برگشته شد.زمانی که کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود داور متوجه نشد و برای نفت تهران پنالتی اعلام کرد اما زمانی که متوجه شد پرچم به نشانه آفساید بالا رفته، از تصمیم خود برگشت.در واقع واحدی و تیم داوری اش طبق قانون عمل کرده و مشکلی در این بازی نبود.
وی در خصوص اعتراض تیم راه آهن در دیدار با تراکتور سازی گفت:تیم راه آهن به استناد کار کارشناسی  یکی از داوران که اعلام کرده بود پنالتی صحیح است ، شدیدا اعتراض داشت اما در مرحله دوم و پس از بحث و بررسی در خصوص صحنه فیلم، کارشناس متوجه شد که اشتباه کرده و پنالتی نبوده است و در واقع عنوان کرده که تصمیم در این خصوص سخت است و آنچه داور اعلام کرده، صحیح است.ضمن اینکه باشگاه راه آهن 2 عکس برای ما فرستاده اند که با کمی دقت می توان به این نکته پی برد که قبل از برخورد دروازه بان تراکتور با مهاجم راه آهن، این بازیکن در حال زمین خوردن بوده است و معتقدم در آن صحنه داور به درستی تشخیص داده و پنالتی نبوده است.
عسکری در پایان گفت: تا کنون طبق گزارش ناظران و نمایندگان اعتراضی بر داوری های هفته 32  نبوده و اگر تیمی در خصوص داوری اعتراض دارد می تواند با فیلم و مستندات کافی اعتراض خود را اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان