داور ترک قاضي ديدار تيم هاي چلسي - بارسلونا
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) کانيت سکير ترکيه اي را به عنوان داور ديدار برگشت تيم هاي چلسي و بارسلونا در نيمه نهايي ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا معرفي کرد.


 

     بعد از برد 1 بر 0 چلسي در بازي رفت که هفته گذشته در استمفوردبريج برگزار شد، اکنون دو تيم بايد سه شنبه شب براي بازي برگشت در نيوکمپ به مصاف هم بروند. 

  سکير آخرين بار در ماه نوامبر با قضاوت در جريان ديدار تيم هاي منچستريونايتد و بنفيکا، داوري مسابقه اي که با حضور يک تيم انگليسي برگزار شد را بر عهده داشت. او در فصل گذشته در جريان برد يک بر صفر منچسترسيتي مقابل دينامو کي يف، ''ماريو بالوتلي'' را اخراج کرده بود.

 انتظار مي رود اين داور 35 ساله در بازي فردا شب توجه ويژه اي به ''ديديه دروگبا'' داشته باشد که گفته مي شود در بازي رفت چندين بار تظاهر به آسيب ديدگي کرده است. ظاهرا دروگبا در بازي رفت با تظاهر به آسيب ديدگي هاي متعدد قصد بر هم زدن ريتم بازي بازيکنان بارسلونا را داشته است.


  *دوکارته ها

 در صورتي که اين داور در بازي چلسي و بارسلونا به برخي از بازيکنان کارت زرد بدهد، آنها را در صورت صعود تيم هايشان، از حضور در مسابقه فينال در مونيخ محروم خواهد کرد. اين بازيکنان ''اشلي کول''، ''برانيسلاو ايوانوويچ''، ''رائول ميرلس'' و ''راميرز'' از چلسي و همچنين ''کارلس پويول'' و ''خاوير ماسکرانو'' از بارسلونا هستند. 

سکير در چهار مسابقه اي که در فصل جاري در ليگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده، کارت قرمز نشان نداده است و يکي از 12 داوري است که يوفا براي مسابقات يورو 2012 انتخاب کرده است.

 وي در جمع فهرست داوران فيفا براي قضاوت در مسابقات جام جهاني 2014 هم حضور دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان