بابک رفعتی: خوشحالم که بار دیگر سلامتی‌ام را به دست آوردم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 


به گزارش خبرگزاری فاس و به نقل از بیلد، 151 روز از حادثه خودکشی، بابک رفعتی حاضر شد جملاتی بسیار کوتاه در مورد خود و وضعیت جسمانی اش در مواجه با رسانه‌ها بزند.

وی در تاریخ 19 نوامبر گذشته، دو ساعت قبل از بازی کلن و ماینس که وظیفه قضاوتش را برعهده داشت، به علت فشارهای روحی اقدام خودکشی کرد ولی بلافاصله توسط همکارانش به بیمارستان انتقال و از مرگ نجات یافت.

رفعتی در این باره گفت:‌ در وضعیتی بودم که هیچ راه چاره‌ای نداشتم. شانس آوردم که به موقع کمک دریافت کردم. اکنون خوشحالم زنده ماندم و سلامتی خودم را بدست آوردم.

این داور ساکن هانوفر پس از رهایی از خطر مرگ، در کلینیکی واقع در شهر وارن دورف، تحت درمان روحی قرار گرفت و پس از سه هفته بستری در مرکز درمانی به همراه نامزد خود راهی تعطیلات شد.

با توجه به اتفاقی که برای رفعتی رخ داد، امکان بازگشت ‌این داور به میدان مسابقه دیگر وجود نخواهد داشت. حتی هنوز مشخص نیست که او فعالیتش در بانک را از سر خواهد گرفت یا خیر اما یک نکته در مورد او قطعی به نظر می‌رسد و آن فراهم کردن مقدمات جشن ازدواجش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان