تقوی: بازی‌های لیگ با ۵ داور قضاوت شود/به جای مسایل فنی تمرکزم به داوری‌ها‌ است
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 سرمربی سایپا با اشاره به شائبه‌ها و اشتباه‌های تاثیرگذار داوران گفت:  از زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم تا به امروز مدام فدارسیون فوتبال می‌گوید که اشتباه داوری جزیی از فوتبال است. نمی‌توان سه دهه با یک حرف مردم را قانع کرد. در حال حاضر شائبه‌های فراوانی ایجاد شده، مسایلی مانند دوپینگ، سلامت بازی‌ها مطرح است و مسئولان فدراسیون فوتبال باید با قدرت انجام وظیفه کنند تا حداقل این شائبه‌ها پاک شود. مثلا بحث داوری سلیقه‌ای شده به طوریکه حتی در صحنه پنالتی‌ها برخی از کارشناسان یک صحنه را پنالتی می‌دانند و کارشناسان دیگر آن صحنه را پنالتی نمی‌دانند. باور می‌کنید خود من هم با این همه سابقه در فوتبال گیج شده‌ام و نمی‌دانم چه صحنه‌هایی پنالتی هست یا نیست.


وی افزود: در حال حاضر دغدغه همه اهالی فوتبال مسایل داوری شده و به اصل فوتبال توجهی نمی‌شود و من مربی به جای اینکه به دنبال کار فنی بروم همش نگران داوری‌ها هستم. به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنم بازی‌های باقیمانده لیگ با 5 داور قضاوت شود و در این صورت دیگر خیال همه راحت می‌شود و می‌دانند که کمک داوران چهارم و پنجم اتفاق‌های محوطه جریمه را به دقت زیر نظر دارند. من در نیم فصل اول در لیگ دسته اول مربیگری کردم و می‌دانم در آنجا هم حاشیه‌ها فراوان هستند. بهتر است مسئولان فدراسیون با عملکردشان شائبه‌ها را از بین ببرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان