4 داور عاقل بگویند اشتباه می‌کنم، مربیگری را کنار می‌گذارم! یاری: کمندی در یک مسابقه کارت ندهد روزش شب
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: یاری: کمندی در یک مسابقه کارت ندهد روزش شب نمی‌شود/داور ما را قربانی غرورش کرد

شیوا یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی 

خبرگزاری فارس

، درباره توقف بازی در دیدار با شرکت ملی حفاری و اعلام انصراف تیمش از ادامه این مسابقه گفت: به دلیل تاخیر آمبولانس بازی حدود 40 دقیقه دیرتر آغاز شد. نمی‌دانم اصلا قانونی داریم در این باره توضیح دهد یا خیر. قانون را هیچ‌کس برای ما تعریف نکرده است.

 

وی ادامه داد: در ادامه هم مشکلات داوری بسیار زیاد بود. کمندی داور اول این مسابقه بود. وی یکی از داورانی است که اگر در یک مسابقه کارت ندهد روزش شب نمی‌شود. کمندی واقعا عاشق کارت دادن است. چند بار به قضاوت وی اعتراض داشته‌ایم، اما همیشه حق با داور بوده و فدراسیون توجهی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان متین با بیان اینکه یکی از بازیکنان ما بدون دلیل اخراج شد، اظهار داشت: بازی در نیمه دیگر زمین در جریان بود، اما داور به بازیکن ما در نیمه خودمان کارت داد به طوری که همه تعجب کرده بودند. این داور عاشق این است که کارت بدهد و با بازیکنان و مربیان کل کل کند. وی در یک صحنه اشتباه کرد و حتی داور دوم به این مسئله اشاره کرد که کمندی از تصمیمش منصرف نشد. وی ما را قربانی غرورش کرد.

یاری با بیان اینکه بازی با حفاری آرام پیش می‌رفت، عنوان کرد: اگرچه این بازی حساسیت زیادی داشت، اما بازیکنان با یکدیگر درگیری نداشتند؛ داور با قضاوتش مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. من 14 سال است که مربیگری می‌کنم، برای اولین بار خواستم تیمم را از زمین بیرون بکشم. حاضرم فیلم بازی را به هر کسی نشان دهم، اگر 4 داور عاقل گفتند من اشتباه می‌کنم مربیگری را کنار می‌گذارم.

دیدار دو تیم متین ورامین و حفاری روز پنجشنبه گذشته در اهواز با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان