نصیرزاده:توصیه می‌کنم کارشناسان داوری دیگر لیگ را کارشناسی نکنند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

کارشناس داوری با بیان این که بعضی‌ها ظرفیت‌های لازم را برای شنیدن اظهارات کارشناسان ندارند، گفت: توصیه ام به کارشناسان این است که دیگر در خصوص بازی‌ها صحبت نکنند.
به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبر گزاری فارس هوشنگ نصیرزاده : متاسفانه هر حرفی که کارشناسان داوری بزنند به آنها مارک رنگی بودن می زنند و می گویند که از تیم های خاصی جانبداری می کنند برای همین بهتر است که دیگر راجع به بازیهای لیگ برتر صحبتی نکنیم.

 

وی افزود: بازیکنان و مربیان می گویند که درباره اتفاقات بازی کارشناسان نظر بدهند ولی می بینیم که خیلی ها ظرفیت های لازم را برای پذیرش نظرات کارشناسان ندارند و به آنها مارک می زنند. یکی می گوید فلان کارشناس قرمز است و دیگری هم آبی. این حرفها باعث می شود تا کارشناسان هم صلاح را در صحبت نکردن ببینند.

این کارشناس با بیان این که به خاطر عفونت گوش میانی در بیمارستان به سر می برده و دیدار تیم های استقلال و راه آهن را تماشا نکرده است، افزود: متاسفانه برخی رسانه ها هم رفتار خوبی در این باره ندارند و اگر کارشناسی بازی را ندیده باشد واکنش های خوبی را نسبت به آنها بروز نمی دهند.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا نمی خواهید در ادامه لیگ نسبت به قضاوت داوران اظهار نظر کنید، گفت: توصیه ام این است که بقیه کارشناسان هم درباره بازیهای لیگ کارشناسی نکنند. وقتی هر چه بگوییم به ما مارک می زنند بهتر است که دیگر صحتبی نکنیم و با آرامش کار خودمان را انجام دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان