داوری دربی
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 8:45 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 سایت گل- در نیمه نخست دربی دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه آبی ها رخ داد که قهرمانی هر دو را پنالتی تشخیص نداد.برای بررسی اینکه به قول شاغلام «پنارت» بود یا نبود نظر کارشناسان مختلف را بخوانید:

همیراد در مورد صحنه اول گفته است:«اصلا پنالتی نبود. محمد نوری و بازیكن استقلال در حركت عادی بودند و خطایی روی نوری انجام نشد. بنابراین این صحنه نمی‌توانست پنالتی باشد و محسن قهرمانی تصمیم درستی گرفت.»

سید رضا غیاثی نیز در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی در نیمه اول دربی 76 گفت: قهرمانی قضاوت بدی نداشت و به جز دو صحنه‌ای که در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد صحنه خاصی این بازی نداشت که البته صحنه اول و برخورد محمد نوری با بازیکن استقلال پنالتی نبود اما در صحنه دوم بازیکن استقلال روی رضا حقیقی مرتکب خطای پنالتی شد.

جلال مرادی درباره دو صحنه داوری مشکوک در نیمه نخست داربی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم در صحنه نخست که محمد نوری پس از برخورد با خسرو حیدری به زمین خورد، پنالتی اتفاق نیفتاد. برخورد آنها به صورت شانه به شانه بود و نمی‌توانست پنالتی باشد.

وی افزود: اما در صحنه دوم که در لحظات پایانی بازی رخ داد و رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال به زمین افتاد، معتقدم او تمارض نکرد. هرچند سرنگونی‌اش به خاطر خطای بازیکن استقلال نبود و نمی‌توانست پنالتی باشد اما برخورد کوچکی ایجاد شد که او به زمین افتاد بنابراین به نظرم تمارض نکرد و مستحق دریافت کارت زرد نبود.

نوذر رودنیل نیز درباره حوادث نیمه اول به صورت کوتاه گفت: 5 خطای مشابه دو خطایی که در محوطه جریمه استقلال صورت گرفت، در نیمه اول در بیرون از محوطه روی داد که داور آن‌ها را خطا گرفت، اما دو باری که در محوطه رخ داد، خطا نگرفت. معتقدم هر دو صحنه‌ی مشکوک در دقیقه 41 و 46 پنالتی بود.

پرویز سیار هم درباره‌ی قضاوت محسن قهرمانی در نیمه‌ی نخست گفت: قهرمانی در نیمه اول قضاوت بسیار عالی داشت و در چند صحنه آوانتاژهای خوبی داد و بازی را به خوبی اداره کرد.

سیار درباره‌ی صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال گفت: سرعت نوری زیاد بود و به نظر من برخوردی صورت نگرفت و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

وی درباره‌ی آخرین دقیقه‌ی بازی و صحنه مشکوک روی رضا حقیقی نیز گفت: به نظر من بازیکن استقلال با دست به سینه‌ی رضا حقیقی زد و این صحنه پنالتی باید اعلام می‌شد. غیر از این صحنه در سایر موارد تصمیمات داور درست بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان