سعید مظفری زاده: تا زمانی که با بازیکنان هتاک برخورد نشود در لیگ قضاوت نمی کنم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

سعید مظفری زاده داور فوتبال ایران

سعید مظفری زاده داور بین المللی فوتبال ایران در واکنش به صحبت های بازیکنان سپاهان مبنی بر اینکه او بازی را برای استقلال درآورده و به نفع این تیم سوت زده است، اعلام کرد تا زمانی که با بازیکنان هتاک برخورد نشود در لیگ قضاوت نمی کند. مظفری زاده که روز یکشنبه بازی سپاهان و استقلال را سوت زد ، در واکنش به حرف های تند بازیکنان سپاهان بعد از بازی گفت:« اینکه می گویند داور بازی را در آورد یعنی چه؟ یعنی ما تبانی کردیم؟ ما سال قبل به آقایان گفتیم ، من و محسن ترکی گفتیم تا زمانی که به وضعیت توهین ها رسیدگی نشود ، نمی خواهیم داوری کنیم ولی فدراسیون گفت حاشیه های فوتبال را زیاد نکنیم. از ما خواستند که سکوت کنیم. توهینی به من شده بود که می توانستم در مراجع قضایی این پرونده را ببرم ولی گفتند دعوای فوتبالی را در فوتبال حل کنیم. بعد هم که پرونده ام را گفتند گم شده بعد هم قصه با یک تذکر سر و ته قصه هم آمد. من برای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی فدراسیون متاسفم . اینکه به یک داور اتهام می زنند که بازی را در آورده یعنی ما تبانی کردیم . متاسفانه در این چرخه پولی میلیاردی کمترین عایدی به داوران می رسد آن وقت این اتهامات به من یا محسن ترکی با بدترین ادبیات زده می شود. من در مکتبی خانوادگی بزرگ شدم که در شانم نیست جواب این آقایان و ادبیات شان که لایق خودشان است را بدهم . وقتی شرایط این است و ما بازی ها را در می آوریم پس بهتر است که من دیگر قضاوت نکنم و از کمیته داوران می خواهم تا وقتی شرایط به این صورت است ، به من قضاوت داده نشود.»

گفتنی است مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه ۹۰ تصمیمات مظفری زاده در بازی سپاهان- استقلال را تایید کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان