ایران غایب بزرگ داوری فوتبال غرب آسیا
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

 

ایران غایب بزرگ داوری فوتبال غرب آسیا

کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا هفته پیش اسامی داوران و ناظران هفتمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا که قرار است در کویت برگزار شود را اعلام کرد.

به گزارش سایت داوران ایران، این در حالیست که در این فهرست نامی از هیچ داور و کمک داور ایرانی به چشم نمیخورد. این اتفاق در حالیست که ایران یکی از تیم های حاضر در این مسابقات و البته قوی ترین فدراسیون حاضر در این تورنمنت نیز هست، اما حتی یک داور نیز از ایران به این مسابقات دعوت نشده است.

در حالی که تیم داوری متشکل از علیرضا فغانی، حسن کامرانی فر و رضا سخندان کاندیدای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بوده و برای همه جای سوال دارد که با وجود کمیته داوران فعال کشورمان، داوری از کشورمان به این مسابقات دعوت نشده است.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا ، هشت ناظر برای مسابقات و هشت ناظر برای داوریها در نظر گرفته شده است. همچنین تعداد ۹ داور و ۹ کمک داور مسابقات فوتبال غرب آسیا را که از هشتم تا ۲۰ دسامبر ۱۸ تا ۳۰ آذرماه به میزبانی کویت برگزار خواهد شد، قضاوت می کنند.
کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا ناظران و داوران این مسابقات که به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است را به شرح زیر اعلام کرد:
ناظران مسابقات : لای بون تیک ( سنگاپور ) ، آلاپردی مامیتگولیف ( ترکمنستان ) .
ناظران داوریها : حسین غضنفری ( کویت) ، فرهاد عبدالله یف (ازبکستان).
داوران : علی صباح القیسی ( عراق) ، ناصر الغفاری (اردن)، علی شعبان (کویت)، علی صباغ (لبنان)، مسعود طفایله (سوریه)، توگو مینورو (ژاپن) ، کو هونگ جین (کره جنوبی)، بنجر الدوسری (قطر) ، محمد عبدالله (امارات).
کمک داوران : فیصل شویعر (اردن) ، یاسر مراد (کویت)، امین شعبان (فلسطین)، فهد العمری (عربستان سعودی)، زکریا قنات (سوریه)، کیم سونگ ایل (کره جنوبی)، محمد یسری بن محمد (مالزی)، طالب المری (قطر)، جاسم محمد (امارات).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان