عابدینی و درودگر خویشتندار باشند/ کار کمیته داوران کج‌سلیقگی بود
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان گیلان دو مدیرعامل باشگاه داماش و ملوان را به آرامش و خویشتنداری فراخواند.

خبرگزاری فارس: عابدینی و درودگر خویشتندار باشند/ کار کمیته داوران کج‌سلیقگی بود

 

قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اخیر و مصاحبه‌ های عابدینی و درودگر علیه هم اظهار داشت: از دو مدیرعامل محترم و بزرگوار باشگاه های داماش و ملوان می خواهم از خود خویشتنداری بیشتری نشان دهند. در شأن این دو مدیر بزرگ فوتبال نیست که برخی صحبت ها را در مصاحبه هایشان بیان کنند.

 

وی اضافه کرد: عابدینی و درودگر از مدیران قابل احترام و با ارزش فوتبال هستند و از آنها انتظار می رود مسائل خود را در خلوت و نه در رسانه ها حل و فصل کنند زیرا این مسئله فقط تنش بین هواداران دو تیم داماش و ملوان را بیشتر می کند در حالی که این دو بزرگوار به همراه مسئولان فوتبال استان قصد فرهنگسازی و آشتی هواداران دو تیم را در هفته های گذشته داشتند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان در ادامه با اشاره به حذف سعید بخشی زاده از فهرست داوران بین المللی گفت: از حق این داور برجسته دفاع می کنیم. نامه ای برای علی کفاشیان رئیس و هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون نوشته ایم تا بدانیم چرا بخشی زاده از فهرست داوران بین المللی کنار گذاشته شده است.

 

الماسخانه ادامه داد: این کار دپارتمان داوری کج سلیقگی بود. اگر هدف دپارتمان داوری جوانگرایی بوده در فهرست داوران بین المللی داورانی دیده  می شوند که سن شان بیشتر از سعید بخشی زاده است. بخشی زاده در رقابت های بین المللی عملکرد بسیار خوبی داشته و نامش در فهرست داوران الیت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان