رفعتی هنوز به صورت رسمی خداحافظی اش را به دپارتمان داوری اعلام نکرده است
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

عسگری: قضاوت هفته پنجم در انتخاب داور داربی تاثیرگذار است

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تست داوری، گزینه های داربی و دیگر مسایل به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی درباره تست های داوری گفت: ما اوایل هفته از داورانمان تست گرفتیم و ممبینی، سیفی آذر و ساعدی از داوران وسط بودند رد شدند. از کمک داوران رفعتی، نوری و فرح نیا هم در تست های کمک داوری رد شدند. البته ما از رسانه ها شنیدیم که رفعتی اعلام خداحافظی رسمی کرده و چیزی در این باره به ما نرسیده است. سعیدمظفری زاده هم در مسافرت خارج از کشور بود و او هم به محض مراجعت باید تست بدهد تا در لیگ برتر قضاوت کند.

عسگری درباره انتخاب داوران داربی گفت: همانطور که قبلا هم گفته ام ما 5-6 داور داریم که واجد شرایط قضاوت داربی هستند. البته ملاک ما برای انتخاب قضاوت این چند داور مورد نظر در 5 هفته لیگ و به خصوص هفته پنجم است. هر چند که ما داورانی که دربازیهای استقلال و پرسپولیس در 5 هفته گذشته مشکل دار نبوده اند را در اولویت قرار خواهیم داد. برای انتخاب کمک داوران هم حدود 10 کمک داور هم هستند که می توانند کاندیدای پرچم زدن در داربی بزرگ تهران باشند. خوشبختانه ما در داربی های گذشته و حداقل دو سال گذشته مشکلی بابت قضاوت داوران نداشته ایم و این استرس را کاملا برای تیم داوری کم می کند و هم اینکه کار ما برای انتخاب داور آسان تر است.

وی درپایان درباره اینکه چرا تیم های داوری در فوتبال ایران با هم قضاوت نمی کنند گفت: ما در حال حاضر یک تیم داوری داریم که کاندیدای جام جهانی است. خیلی خوب است که تیم داوری یا تیم های داوری تشکیل شود وبرای هماهنگی خوبی که با هم دارند درست مثل رقابتهای فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت کنند اما ما می خواهیم قضاوت در فوتبال ما استاندارد باشد. ما نمی توانیم این کار راانجام دهیم و تیم های داوری فیکسی را برای رقابتهای مختلف بگذاریم. فیفا و کنفدراسیون ها داوران نخبه را در اختیار دارند و در واقع کار آسانی برای انتخاب وجود دارد اما شرایط کشورها اینگونه نیست. ما دو سال فرصت داریم و در این دو سال، می توانیم تیم های داوری خوبمان را در رقابتهای حساس لیگ قرار دهیم تا برای رقابتهای بین المللی آماده شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان