عسگری مصاحبه نمی‌کرد ابقا می‌شد خسروی: هفته آینده شاهد خانه‌تکانی در دپارتمان داوری خواهیم بود
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: ناظر داوری فوتبال از خانه تکانی گسترده در دپارتمان داوری فدراسیون خبر داد.

خبرگزاری فارس: خسروی: هفته آینده شاهد خانه‌تکانی در دپارتمان داوری خواهیم بود
 

 

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دوشنبه آینده اصفهانیان بندی را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند که طبق آن بند اعضای دپارتمان داوری باید از سوی کمیته داوران انتخاب شوند. بنابراین هفته آینده شاهد خانه‌تکانی اساسی در دپارتمان داوری خواهیم بود. در تمام کشورها دپارتمان داوری از سوی کمیته داوران و رئیس این کمیته انتخاب می‌شوند اما در فدراسیون فوتبال این مسئله نامشخص بود که چه کسی باید اعضای دپارتمان داوری را مشخص کند.

وی ادامه داد: بحث کمیته داوران شخص حسین عسگری نیست بلکه بحث بر سر این مسئله است که اعضای دپارتمان باید از سوی کمیته داوران انتخاب شوند. اگر حسین عسگری مصاحبه نمی‌کرد و حکم ابقایش صادر نمی‌شد مطمئنم در سمتش باقی می‌ماند اما مصاحبه‌های عسگری کار دستش داد.

این ناظر داوری با اشاره به درخواست برخی از ناظران برای تغییر ریاست دپارتمان داوری، گفت: بسیاری از ناظران با من و اصفهانیان تماس می‌گرفتند و خواهان تغییر در دپارتمان داوری و جدایی حسین عسگری بودند اما بعد از اینکه به آنها نظارت داوری داده شد موضعی خنثی در این زمینه گرفتند. این ناظران بیشتر از نواحی شمالی و جنوبی کشور بودند و ظاهرا با یک نظارت 200 هزار تومانی مشکل‌ داوری حل شد!

این استاد دانشگاه با اشاره به برگزاری کلاس داوری لیگ یک در ششم شهریور در شیراز عنوان کرد: اعضای کمیته داوران از برگزاری این کلاس بدون هماهنگی آنها دلخور و ناراحتند زیرا تمام سیاست‌های کلان داوری باید زیر نظر کمیته داوران باشد اما برای برگزاری این کلاس با کمیته داوران هماهنگ نشده بود.

خسروی اضافه کرد: حسین عسگری برای خود عنوان "من درآوردی" سرناظر را در مسابقات زیر 16 سال آسیا را ابداع کرد در حالی که چنین عنوانی در هیچ نهاد بین المللی داوری نداریم به جز دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان