عدم استفاده از موبایل در قانون چهارم داوری وجود دارد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

حسين عسگري: خوشبختانه این هفته اشتباه تاثيرگذار وجود نداشت

حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره قضاوت داوران در هفته گذشته لیگ برتر و همچنین قانون چهارم داوری به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رييس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال در این باره گفت: فيلم های بازیها را آنالیز ویدیویی کردیم و با بررسی گزارش های ناظران به این نتیجه رسیدیم که خوشبختانه اين هفته‌ داوران اشتباهات تاثيرگذاري نداشتند و بازیها را خوب قضاوت کردند.

عسگری ادامه داد: داوران جوان این هفته گل کاشتند و با توجه به اینکه انتقاداتی از به کار گیری آنها بود اما کارنامه خوبی به جا گذاشتند و دپارتمان داوری از اعتمادش خوشحال است. البته اعتراض هایی بوده اما ما بررسی کردیم وبا توجه به بازبینی فیلم ها باید بگویم در ديدار ملوان و فجر، پنالتي کاملا درست بود. در بازی آلومينيوم و فولاد، داور به درستی پنالتی را علیه آلومینیوم نگرفت. در بازی مس و استقلال یکی دوصحنه وجود داشت که ما بررسی کردیم هر چند تصاویر کیفیت خوبی ندارد اما باید بگویم که تصمیم های داور به نظر درست بوده است.

وی در پایان گفت: برخی گفته اند روی نیمکت می توان از موبایل استفاده کرد اما بر اساس قانون چهارم داوری استفاده از هر وسیله الکترونیکی روی نیمکت اعم از بی سیم و موبایل و دیگر تجهیزات الکترونیکی ممنوع است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان