داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دبیر فدراسیون فوتبال حتما برای انتخاب عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری دلیلی داشته است.

خبرگزاری فارس: نبی حتما دلیلی برای انتخاب عسگری داشته است/این مسئله باید در خانواده حل شود

 

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه گفته می شود اعضای جدید کمیته داوران از ابقای حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری ناراحت هستند، اظهار داشت: این صحبت هایی که مطرح می شود خوب نیست و این مسائل باید در مجموعه خودمان حل شود چرا که یک مسئله خانوادگی است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود طبق اساسنامه کمیته داوران انتخاب مسئول دپارتمان داوری به عهده اعضای کمیته است نه دبیر و رئیس فدراسیون و حکم روز گذشته فدراسیون غیر قانونی است، گفت: این سوال را باید از افرادی که این صحبت را انجام داده اند، بپرسید. دپارتمان داوری دبیرخانه کمیته است و باید برنامه هایش در کمیته مصوب شود. امیدوارم این مورد در فدراسیون حل شود.

اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که آیا بابت تصمیم گرفته شده با کفاشیان جلسه خواهد گذاشت یا خیر عنوان کرد: هفته آینده اولین جلسه را برگزار می کنیم. نبی حتما برای انتخاب عسگری دلیلی داشته اما باید این سؤال را از خود او بپرسید. از مسئولان گذشته کمیته داوران تشکر می کنم اما اعضای جدید کمیته داوران تصمیم دارند یک کمیته واقعی و پر محتوا تشکیل دهند و بتوانیم با عملکرد خود در داوری پیشرفت داشته باشیم. نمی خواهیم مسائل داوری وارد حاشیه شود.

اصفهانیان در خصوص داوران مردود شده در تست آمادگی جسمانی گفت: این داوران فرصت مجددی برای برگزاری تست خواهند داشت.

رئیس کمیته داوران در مورد اسپانسر برای داوران و اینکه آیا آنها افزایش حقوق خواهند داشت یا خیر اظهار داشت: فدراسیون در تلاش است برای داوران اسپانسر پیدا کند اما برای افزایش حقوق صحبتی نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان