آنالیز ویدیویی بازیهای هفته اول لیگ برتر انجام شد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

عسگری: قضاوت های هفته اول بدون اشتباه تاثیرگذار بود

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوران از آنالیز قضاوت داوران در هفته اول لیگ برتر خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وی در این باره گفت:  فیلم های همه بازیها بازبینی شد و ضمن تایید عملکرد داوران در بازیهای هفته اول لیگ برتر خوشبختانه در همه صحنه ها به درستی عمل کردند. همچنین به سه مورد اعتراض مربیان رسیدگی شد و یکی از آنها مربوط به بازی راه آهن – نفت بود و تصمیم داور کاملا درست بود و دو مورد دیگر مربوط به بازی نفت آبادان و پرسپولیس که باید بگویم در صحنه اول سرمربی تیم نفت اعتقاد داشت روی بازیکن این تیم پنالتی انجام شده که پس از بازبینی فیلم مشاهده شد که بازیکن نفت در محوطه جریمه دایو کرده و قصد داشت تا داور را فریب دهد که داور متوجه این حرکت شد و به درستی پنالتی نگرفت . در صحنه دوم پرسپولیسی ها معتقد بودند که باید یک ضربه پنالتی به نفع آنها گرفته می شد ، اما داور تشخیص داد خطای انجام شده پنالتی نیست. ضمن اینکه در این صحنه جایگیری دوربین ها به شکلی بود که امکان دیدن صحنه و تصمیم گیری برای بیننده تلویزیونی وجود نداشت.

عسگری در پایان گفت: خوشبختانه هفته اول لیگ برتر بدون مشکل به پایان رسید و امیدواریم در 36 هفته آینده قضاوت داوران به همین منوال کم اشتباه باشد. در واقع در هفته اول داوران اشتباهات تاثیرگذاری نداشتند که این مایه امیدواری است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان