کلاس داوران لیگ برتر فوتسال ایران
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

گزارش سایت داوران فوتسال ایران از کلاس داوران لیگ برتر فوتسال ایران

برگزاری تست آمادگی جسمانی در صبح روز یکشنبه

صبح روز یکشنبه تمامی داوران لیگ برتر فوتسال کشور با حضور تمامی دعوت شدگان به این دوره در مجموعه ورزشی آزادی در تست  آمادگی جسمانی حضور پیدا کردند که در پایان 7 نفر از داوران موفق نشدند ولی دیگر داوران توانستند با موفقیت این تست را پشت سر بگذارند.

افتتاحیه کلاس با حضور مسئولین

در مراسم افتتاحیه کلاس داوران لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال آقایان:

آیت الهی نایب رئیس اول

اصفهانیان رئیس کمیته داوران

ترابیان رئیس کمیته فوتسال

غیاثی عضو دپارتمان کمیته داوران

حضور داشتند که پس تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران در ابتدا رضا غیاثی ضمن خوش آمدگوی به تمامی داوران از حضور مشئولین تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران عنوان کرد داوران فوتسال از آمادگی بهتری برخوردار بودند چرا که تنها دو نفر از آنها موفق نشدند این تست را پاس کنند. وی با عنوان برخی از خاطرات سالهای گذشته داوری افزود حسین عسگری اولین داوری بود که به جام جهانی فوتسال اعزام شد.

در ادامه آیت الهی گفت: در عرصه قضاوت و داوری باید حرمت داوران در میادین باید حفظ شود که متأسفانه این موضوع کمتر دیده شده، باید تلاش کنیم تا اعتبار داوران فوتسال و شناخت مردم از آنها بالا برود چراکه شایسته این هستند.

ترابیان در ابتدا عنوان کرد از اینکه در جمع سبز داوران فوتسال کشور حضور پیدا کرده ابراز خرسندی کرد و گفت: داوران اصلی ترین بازوان کمیته فوتسال هستند که بدون هیچ حاشیه ای مظلومترین افراد نیز می باشند وی در ادامه افزود در دو دیدار پایانی فصل گذشته لیگ برتر که پرحاشیه ترین دیدارهای لیگ بود داوران موفق ترین افرادی بودند که بدون کوچکترین موردی این دو بازی را به خوبی قضاوت نمودند و در پایان گفت انتظار کمیته فوتسال این است که داوران بسیار با قدرت و استوار در لیگ در پیش رو قضاوت کنند و اجازه ندهند هیچ یک از افراد غیر مسئول در کار شما دخالت کند.

فریدون اصفهانیان نیز پس خیر مقدم و تشکر از ابوطالب طاهریان و صدرالدین موسوی گفت: در ابتدا جا دارد از زحمات و فعالیتهای آقای عنایت در سالهای گذشته تشکر کنم و داوران بدانند وقتی به عنوان یک داور برای قضاوت وارد زمین می شوند نه برای خود بلکه برای کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در حال قضاوت هستید وی افزود از شما می خواهم اتحاد و انسجام خود را به خئبی حفظ کنید تا همیشه آبروی فوتسال کشور حفظ شود.

در پایان این مراسم اشاره ای به قضاوت و درخشش داوران فوتسال فصل قبل شد که کمیته داوران اسامی 7 نفر از داوران برگزیده خود را نیز اعلام کرد که به رسم یادبود هدایایی نفیسی از طرف فدراسیون فوتبال به آنها اهدا گردید.

آقایان: علیرضا سهرابی - پژمان رضایی - علیرضا عبدالغنی - عبدالحمید باقری - حسین شاهمرادی - محمود نصیرلو - عباس دهقانپور   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان