پيشنهاد افزايش دستمزد داوران را داده‌ايم
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 رئيس دپارتمان داوري از پيشنهاد افزايش دستمزد داوران براي ليگ دوازدهم خبر داد.حسين عسگري در گفتگويي اظهار داشت: اکنون که در تعطيلات فوتبال هستيم و همه مشغول استراحتند داوران در کلاس داوري فيفا در مشهد حضور دارند. اين کلاس از شنبه آغاز شده و سه مدرس فيفا براي 21 داور و 10 کمک داور ايراني مباحث داوري را تدريس مي‌کنند. در اين کلاس 5 روزه از داوران تست آمادگي جسماني گرفته مي‌شود. در اين کلاس داوران بين المللي ما حضور ندارند اما بيشتر داوران شرکت کننده کساني هستند که در ليگ برتر و ليگ دسته اول قضاوت کرده‌اند.
وي در مورد انتخاب داور برتر ليگ يازدهم عنوان کرد: عليرضا فغاني را براساس عملکردش به عنوان داور برتر ليگ يازدهم معرفي کرديم. او 26 بازي ليگ برتر را سوت زده و بيشترين بازي‌هاي پخش مستقيم را قضاوت کرده است. فغاني سخت‌ترين بازي‌هاي ليگ مانند ديدار استقلال و پرسپوليس و همچنين فينال جام حذفي و بازي برگشت پلي آف را در لرستان قضاوت کرده است. ضمن اينکه هيچ اشتباه تاثيرگذاري نداشته است. آيا اين دلايل براي انتخاب فغاني به عنوان داور برتر ليگ يازدهم کافي نيست؟
عسگري گفت: متاسفانه حاشيه‌سازان جامعه داوري با اطلاعات اشتباه حاشيه سازي مي‌کنند. بر فرض محال فغاني با رابطه بهترين داور ليگ برتر شده اما آيا کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا هم او را با رابطه نامزد قضاوت در جام جهاني کرده‌اند؟
وي در مورد حضور اصفهانيان به عنوان رئيس کميته داوران گفت: اصفهانيان جانشين مهدي تاج شده و من هم به عنوان رئيس دپارتمان داوري وظايف مشخصي دارم که آنها را انجام مي‌دهم. فيفا به اين دليل گفته رئيس کميته داوران از اعضاي هيئت رئيسه باشد تا بتواند براي داوري امکانات فراهم کند. همان طور که تاج اين کار را کرد و حقوق سه فصل معوقه داوران را پرداخت کرد و دستمزد داوري را افزايش داد.
عسگري در مورد اينکه دستمزد داوران در ليگ برتر آينده افزايش پيدا مي‌کند يا نه گفت: در فصل گذشته داوران براي هر بازي 500 هزار تومان دريافت مي‌کردند و من پيشنهاد افزايش دستمزد داوران را داده‌ام. رقم خوبي هم پيشنهاد داد‌ه‌ام و اميدوارم اين رقم تصويب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان