یدالله سلیمانی: امیدوارم تعامل کمیته و دپارتمان بیشتر شود
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 


نایب رییس دپارتمان داوری فوتبال با بیان اینکه از انتخاب فریدون اصفهانیان به ریاست کمیته داوران خوشحال است گفت: امیدوارم با این انتخاب تعامل بین کمیته و دپارتمان داوری بیشتر شود.
به گزارش سایت داوران، یدالله سلیمانی درباره انتخاب فریدون اصفهانیان به عنوان رییس جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم چون ایشان در زمان ریاست تاج در کمیته داوران عضو بوده و ما در دپارتمان داوری همیشه از راهنمایی‌های ایشان استفاده می‌کردیم. ان‌شاءالله در آینده هم این روند ادامه داشته باشد. من یقین دارم که با این انتخاب هیچ خللی در کار داوری کشور پیش نمی‌آید.
وی در ادامه با بیان اینکه اصفهانیان عضوی از جامعه داوری کشور است اظهار کرد: ایشان از جمله خوش‌نامان داوری ایران هستند که در گذشته‌های نه چندان دور قضاوت بازی‌های سخت و حساسی را سوت زده است. امیدوارم با ریاست اصفهانیان در کمیته داوران، تعامل بیشتری بین کمیته و دپارتمان داوری شکل بگیرد.
سلیمانی در پایان و با بیان اینکه شخصا از انتخاب اصفهانیان به ریاست کمیته داوران خوشحال است گفت: با این انتخاب، یکی از اعضای کمیته داوران کم شد و به همین دلیل رییس جدید باید یک پیشکسوت داوری را جایگزین خودش در کمیته داوران کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان