غیاثی: اصفهانیان بهترین گزینه ی ریاست کمیته داوران بود
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:29 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 


عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با ابراز خرسندی از انتخاب فریدون اصفهانیان به ریاست کمیته داوران این فدراسیون او را بهترین گزینه برای این سمت دانست.
به گزارش سایت داوران ایران، رضا غیاثی درباره انتخاب فریدون اصفهانیان به ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اصفهانیان از نظر سوابق داوری و تحصیلی جزو بهترین‌های ایران و از افتخارات داوری کشور است. او در زمان ریاست من در کمیته داوران، سه سال پیاپی عنوان بهترین داور ایرانی را کسب کرد ولی همان زمان هم برخی به ما ایراد می‌گرفتند که چرا از او استفاده می‌کنیم. به هر حال ما به عملکرد او اعتقاد راسخ داشتیم.
وی در ادامه با بیان اینکه اصفهانیان از نظر شخصیت اجتماعی فردی شایسته است، گفت: او عضو شورای شهر زنجان و رییس اتحادیه شوراهای شهر و روستای استان زنجان است. او سال‌ها رییس هیات فوتبال این استان هم بوده و به همراه من و آقایان عسگری، سلیمانی و صفیری در کمیته داوران عضویت داشته است. بنابراین او با کار کاملا آشناست و در شرایط فعلی بهترین انتخاب ممکن برای تصدی ریاست کمیته داوران بود.
غیاثی همچنین با بیان اینکه اصفهانیان عضوی از خانواده کمیته داوران است خاطرنشان کرد: اگر او مایل باشد همه اعضای کمیته داوران تمایل دارند که در کارها به او کمک کنند. به هر حال رییس کمیته داوران حق دارد که اعضای مورد نظر خود را از طریق رییس فدراسیون به هیات رییسه معرفی کند. ما هم چه باشیم و چه نباشیم، دوست و همکار ایشان هستیم و علاقه‌مندیم که او در کارهایش موفق باشد چون موفقیت او، موفقیت جامعه داوری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان