پوئنکا، داور فينال ليگ قهرمانان اروپا
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

يک مدير 41 ساله امور مالي اهل بندر ليسبون پرتغال ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا در فصل 2012 – 2011 را سوت خواهد زد....*#
"پدرو پوئنکا"، داور ديدار شنبه شب بايرن مونيخ – چلسي در ورزشگاه "فوتبال آره‌نا" خواهد بود. 

اين داور پرتغالي از سال 1988 به قضاوت رقابت‌هاي فوتبال مي‌پردازد و از سال 2003 ديدارهاي بين‌المللي را هم سوت مي‌زند. او يکي از 12 داور نهايي يورو 2012 نيز شمرده مي‌شود. 

پوئنکا در 15 مسابقه‌اي که در ليگ قهرمانان سوت زده، دوبار داوري رقابت‌هاي بايرن مونيخ را بر عهده داشته است. البته پرافتخارترين باشگاه آلمان در هر دو بازي خانگي خود به قضاوت اين داور بازنده از زمين بيرون رفته است: بازي نخست سوم نوامبر 2009 در دور گروهي ليگ قهرمانان برابر بوردوي فرانسه بود. (2 بر صفر) بار ديگر هم 15 مارس 2011 در بازي برگشت دور يک هشتم نهايي ليگ برابر اينتر که با شکست 3 بر 2 باواريايي‌ها به پايان رسيد. 

پوئنکا در اکتبر 2010 خبرساز شد. او در بازي رئال مادريد – ميلان اندکي مانده به پايان نيمه نخست برخورد شديدي با مسوت اوزيل داشت و سرنگون شد. بازيکن تيم ملي فوتبال آلمان قصد داشت با کنار زدن داور براي خود فضاسازي کرده و در نهايت صاحب توپ شود. پوئنکا در نهايت در اين صحنه از نشان دادن کارت زرد به بازيکن ترک‌تبار قوهاي سپيد چشم پوشيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان