داوران معلم روزتان مبارک
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:29 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 روز معلم که می‌شود خیلی‌ها یاد دوران درس و مدرسه خود می‌افتند، روزهایی که در زنگ ورزش با هم‌کلاسی‌های خود ورزش می‌کردند و معلم ورزش از آنها امتحان شنا و بارفیکس می‌گرفت.به گزارش سایت داوران، خیلی از همین معلمان ورزش افراد شناخته‌شده‌ای در جامعه هستند و در میان فوتبالیست‌های مشهور، مربیان، مدیران و داوران هستند کسانی که به غیر از حضور در فوتبال شغل مهمی را به طور جدی دنبال می‌کنند و به آن عشق می‌ورزند.


داود رفعتی: داوری بازی جنجالی چند هفته پیش پرسپولیس- داماش معلم آموزش و پرورش است و امیرحسین فشنگچی بازیکن فعلی پرسپلیس یکی از شاگردان او بوده است.


هدایت ممبینی: این داور خوزستانی فوتبال هم یک معلم قدیمی است که در هفتکل زادگاه خود به تدریس مشغول بوده است.

تورج حق وردی:این داور اهل تهران و لیسانس ادبیات فارسی و در زادگاه خود مشغول تدریس می باشد.

یدالله جهانبازی ،محسن ترکی،علیرضا سخندان،محمد جواد تقی پور،علیرضا رجبی،خداداد افشاریان،حسن کامرانی فر،محسن فریمانی,...

البته داوران زیاد دیگری هم هستند که معلم بوده‌اند ولی نام‌شان در این گزارش آورده نشده است.اما درباره فعالیت معلمان ورزش باید به نکته جالبی اشاره کرد. پیتر ولاپان، دبیر کل سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفری که سال 84 به ایران داشت اعلام کرد طبق آماری که ما بدست آورده‌ایم در ایران حدود 130 هزار مدرسه وجود دارد اما تنها 19 هزار نفر به عنوان مربی ورزش فعالیت می‌کنند و این یعنی به ازای هر هفت مدرسه یک مربی ورزش، در حالی که باید به ازای هر مدرسه هفت مربی ورزش وجود داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود فوتبال پایه‌ای ایران دچار مشکل شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان