امروز داوران بازیهای حساسی را برای قضاوت پیش رو دارند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

عسگری: گل دوم سایپا، شبیه به گل اول رئال مادرید در ال کلاسیکوی شب گذشته بود

حسین عسگری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره قضاوت داوران در بازیهای شنبه و یکشنبه لیگ برتر و همچنین رقابتهای لیگ یک به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: بازیهای روز جمعه و شنبه بر اساس گزارش ناظران داوری مشکل خاصی نداشته اما ما فیلم بازیها را بازبینی خواهیم کرد تا عملکرد داوران را دقیق تر زیرنظر داشته باشیم.

رئیس دپارتمان داوری درباره قضاوت سعیدمظفری زاده در دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: قضاوت این داور خوب بود و هم به صحنه ها نزدیک بود و هم اینکه تسلط خوبی روی بازی داشت. البته گل دوم سایپا درست مثل گلی بود که رئال مادرید در ال کلاسیکوی شب گذشته به بارسا زد و در نگاه اول آفساید به نظر می آمد اما با دقت کار خوب کمک داور مشخص شد. در صحنه گل دوم سایپا هم چنین وضعیتی حاکم بود. البته ما باید فیلم را ببینیم و بازبینی کنیم هرچند که به نظر من کار کمک داور برای تشخیص بسیار سخت تر از این حرفها بوده است.

عسگری در پایان گفت: بازیهای امروز بعدازظهر بازیهای بسیار حساسی هستند و مثلت قهرمانی امروز بازیهای نفس گیری دارند و امیدواریم با توجه به سبقه داوران در قضاوت های گذشته، شاهد داوریهای خوبی باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان