مسعود مرادی: رفیعی مجبور شد نقش کمیته انضباطی را ایفا کند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 مسعود مرادی: رفیعی مجبور شد نقش کمیته انضباطی را ایفا کند

کارشناس داوری فوتبال ایران با تاکید براینکه امیدوارم قطع بازی توسط داور به دلیل توهین تماشاگران باب نشود،گفت: نبود برخورد قاطع توسط کمیته انضباطی در توهین به داوران باعث شد رفیعی خودش نقش کمیته انضباطی را ایفا کند.

به گزارش سایت داوران ایران، مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حواشی دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و داماش و نیمه تمام گذاشتن بازی توسط داور ضمن بیان مطلب فوق گفت: من در دوران داوری خود برای نخستین بار بود که دیدیم داور بازی را به دلیل توهین تماشاگران یک تیم قطع کند آنهم در حالی که کمتر از یک دقیقه به انتهای زمان بازی باقی مانده است این یک اتفاق نادر نه تنها در فوتبال ایران بلکه در فوتبال جهان است.

وی با بیان اینکه در گذشته به دلیل هجوم تماشاگران به درون زمین و یا پرتاب اشیا شاهد قطع بازی بوده ایم، افزود: باید دید که داور تحت چه فشاری قرار گرفته که ابتدا بازی را به حالت تعلیق در آورد و سپس بازی را نیمه تمام قطع کرد. آنچه که مسلم است داور مطابق اختیاراتی که قانون به وی داده عمل کرده است.

کارشناس داوری فوتبال ایران تصریح کرد: اینکه در چنین شرایطی در حالی که کمتراز یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده داور می توانست بازی را به اتمام برساند به تجربه و مدیریت داور بستگی دارد.

وی در همین خصوص خاطر نشان کرد: حدود یک ماه قبل داوران به دلیل برخوردهای اهانت آمیزی که با آنها شده بود تصمیم گرفتند تا حل نشدن این مشکل دیگر قضاوت نکنند و به آنها قولهایی داده شد که در این خصوص برخوردهای قاطع انضباطی صورت خواهد گرفت اما در عمل شاهد بودیم که اتفاق چندان خاصی نیفتاد و توهین ها همچنان ادامه پیدا کرد، در واقع نبود برخورد جدی و قاطع در چنین مواردی توسط کمیته انضباطی باعث شد که در دیدار تیمهای پرسپولیس و داماش طاقت رفیعی به سر آمده و خودش نقش کمیته انضباطی را ایفا کند.

مرادی با تاکید بر اینکه امیدوارم قطع بازی توسط داور به دلیل توهین تماشاگران در فوتبال ایران باب نشود، گفت: این موضوع موجب سوء استفاده تماشاگران تیمهایی خواهد شد که نتیجه را به حریف خود واگذار کرده اند و در جریان بازی از تیم حریف خود عقب افتاده اند.

وی اظهار داشت: خود من شرایط سخت تر از این را تحمل کرده ام اما با مدیریت بازی را به اتمام رسانده و در خصوص توهین هایی که صورت گرفت گزارش رد کرده ام اما بازهم تاکید می کنم باید ببینیم رفیعی تحت چه فشاری بوده که مجبور شده است در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده آن را نیمه تمام بگذارد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص نحوه قضاوت رفیعی تاکید کرد: من بازی را ندیدم و نمی توانم در خصوص صحنه های آن اظهار نظر کنم اما اگر داور تصمیمات اشتباهی نیز بگیرد باز هم دلیل نمی شود که مورد توهین قرار بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان