علی خسروی: مشکلی با کمیته داوران نداریم.
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : مهدی قاسمی

 

 

علی خسروی

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تشکیل کانون داوران فوتبال اظهار داشت: اصلا قرار نیست که این کانون مقابل کمیته داوران قرار بگیرد. انتخابات کانون داوران زیر نظر وزارت کشور انجام شده و افرادی که در حال حاضر سمت دارند در رای‌گیری شرکت کردند. در واقع کانون داوران نه تنها یک اپوزیسیون علیه کمیته داوران نیست، بلکه بازوی این کمیته است. نه من و نه عنایت اهل دعوا نیستیم و با هیچکس مشکل نداریم.

خسروی ادامه داد: این کانون اهدافی دارد که چند مورد آن را مطرح می‌کنم. حمایت از حقوق و منافع مشروع داوران، حمایت‌های مادی و معنوی از حقوق داوران فعال و غیرفعال، همکاری با داوران در جهت رفع مشکلات آنها، ایجاد حسن رابطه بین کلیه داوران کشور و کمک به آنها در تمام زمینه‌های صنفی و شخصی، قبول وساطت و حکمیت در اختلافات شخصی، اقدامات خیرخواهانه و افتخاری مانند ایجاد صندوق بازنشستگی و بیمه‌های عمر، صندوق ذخیره تعاون و … .

سخنگوی کانون داوران فوتبال عنوان کرد: هدف اصلی این کانون ایجاد آشتی ملی در سطح کل داوری و به وجود آوردن وفاق است. هدف ما این است که در تمام ۳۲ استان کشور نمایندگی‌های‌مان را ایجاد کنیم.

خسروی همچنین به معرفی اعضای هیات مدیره کانون داوران پرداخت و گفت: مسعود عنایت به عنوان رئیس هیات مدیره کانون داوران انتخاب شده و مسعود مرادی، علی خسروی، مجید سهن دژ، علیرضا یزدانی، علیرضا رجبلو، محمد فنایی، سعید مظفری‌زاده، رامین حقیقی، حبیب الله شیرازی، رامین حقیقی و جواد فهیمی‌راد از اعضای هیات مدیره این کانون هستند.

وی در خاتمه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا ۶ ماه آینده ۱۰ هزار نفر از داوران را عضو این کانون کنیم. ما به عنوان یک NGO مستقل فعالیت می‌کنیم و مشکلی با کمیته داوران نداریم، البته به عنوان کارشناس داوری اگر انتقادی از خود عسگری هم باشد آن را مطرح خواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان