عسگری در گفتگو با مهر: قضاوت قهرمانی در دربی بدون نقص بود/ نظر گل‌محمدی محترم است
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 

رئیس دپارتمان داوری با تاکید بر اینکه حتی مسعود مرادی هم اعلام کرد خطای صورت گرفته روی نوری پنالتی نبود، قضاوت محسن قهرمانی در این بازی را کم نقص و حتی بدون نقص دانست.

حسین عسگری در پایان شهرآورد 76 در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد محسن قهرمانی گفت: آنچه همه در زمین دیدند قضاوت کم اشتباه محسن قهرمانی بود. حال بعضی ها معتقدند چیز دیگری اتفاق افتاده ما به نظرشان احترام می گذاریم.

 

وی ادامه داد: تماس هایی که دوستان با کارشناسان گرفتند و حتی آقای مرادی به عنوان کارشناس داوری به صورت مستقیم این بازی را آنالیز کرد بیانگر این مسئله بود که داوری مشکلی نداشت و اشتباهی صورت نگرفت که در نتیجه بازی تاثیر بگذارد.

 

رئیس کمیته داوران همچنین در مورد صحنه های مشکوک به پناتی در اواخر نیمه نخست که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند پنالتی بوده تاکید کرد: حوادثی در محوطه جریمه داشتیم که خوشبختانه قهرمانی به آن صحنه ها نزدیک و تشخیص مناسبی داشت.

 

عسگری اضافه کرد: این داور بین المللی امروز قضاوت خوبی داشت و همانطور که پیش بینی می کردیم و از ابتدای فصل هم اینگونه قضاوت کرده در این دیدار کم اشتباه و حتی بدون نقص قضاوت کرد.

وی با اشاره به اینکه محسن قهرمانی در این دیدار به خوبی به وظایفش عمل کرد، تصریح کرد: به هیچ وجه قبول ندارم که دو پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نشد. نظر آقای گل محمدی برایم محترم است زیرا هر فردی در خصوص اتفاقات می تواند نظر دهد.

وی اضافه کرد: مطمئنا دید کارشناسان داوری نسبت به این صحنه ها بسیار دقیق است و افرادی که در داوری تبحر دارند تایید کرده اند قضاوت قهرمانی اشتباه نبوده است. البته این نظرات با دیدگاه های افرادی که در زمینه فنی تبحر دارند متفاوت است.

عسگری در پایان در مورد اینکه اگر قهرمانی اشتباه کرده باشد نه تنها پرسپولیس بلکه تراکتور، سپاهان و حتی فولاد هم از این اشتباه متضرر می شوند، گفت: در خیلی از مسابقات اتفاق می افتد که داور اشتباه می کند و از ناکامی یک تیم، تیم های دیگر منفعت می برند اما امروز قهرمانی اشتباه تاثیر گذاری نداشت و بیان این مسائل درست نیست. اینکه بگوییم از این اشتباهات کسی نفع برده یا ضرر کرده منطقی نخواهد بود.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان