عسگری در واکنش به اظهارات افشاریان: سلیمانی را با اسلحه تهدید کرد، آن ‌وقت کمیته داوران چاله‌میدان است
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: سلیمانی را با اسلحه تهدید کرد، آن ‌وقت کمیته داوران چاله‌میدان است؟

 

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصاحبه سعید بخشی‌زادهمبنی بر اینکه به علت اعتراض در کلاس داوری شرکت نکرده و در سلامت کامل به سر می‌برده، عنوان کرد: این اخبار نمی‌دانم ساخته چه کسی است و بر اساس چه اسناد و مدارکی گفته می‌شود. دو هفته قبل از برگزاری کلاس، بخشی‌زاده اعلام کرد مصدوم است و نمی‌تواند قضاوت کند. حتی او به عنوان داور چهارم جام سوزوکی‌کاپ انتخاب شده بود اما به علت مصدومیت اعلام کرد که نمی‌تواند در این رقابت حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: پس از این گفتم با بخشی زاده فوراً تماس بگیرید و ببینید مشکلش اساسی است یا خیر. در تماسی که با او داشتیم خودش اعلام کرد که از ناحیه پا مصدوم و پایش در گچ است و نمی‌تواند قضاوت کند. ما هم به AFC نامه‌ای زدیم و مراتب را به اطلاع آنها رساندیم. برای کلاس داوری نیز برای او دعوتنامه فرستادیم اما چیزی به ما نگفت. بعدها دیدیدم که در مصاحبه‌ای اعلام کرده به عنوان اعتراض در این کلاس‌ها شرکت نکرده است.

رئیس دپارتمان داوری گفت: پس از این ما با هیئت فوتبال آنجا تماس گرفتیم و اعلام کردیم که مراتب را مکتوب برای ما ارسال کنند. بخشی‌زاده در نامه‌ای به هیئت فوتبال عنوان کرده بود به علت مصدومیت در دیدار استقلال و پیکان نمی‌تواند در هفته هفدهم قضاوت کند و همچنین نمی‌تواند در کلاس داوری شرکت کند و مراتب را به صورت تلفنی به اعضای دپارتمان داوری اطلاع داده است و از این بابت عذرخواهی کرده بود. حال نمی‌دانم این مسائل از کجا درست می‌شود تا حاشیه‌هایی برای داوران به وجود آورد.

عسگری درباره صحبت‌های خداداد افشاریان در خصوص اتفاقات در کمیته انضباطی تصریح کرد: این بار اولی نیست که او اخبار غلط و کذب می‌دهد. جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و می‌توانید از حسن‌زاده و عبداللهی در مورد اتفاقاتی که در این جلسه افتاد بپرسید. ما که هرچه حرف بزنیم طور دیگر برداشت می‌کنند.

وی ادامه داد: در آن جلسه صحبت‌هایی مطرح شد که هیچ ارتباطی به موضوع جلسه نداشت. افشاریان به من اتهامی زده بود و من هم از او شکایت کردم. او قرار بود مدارکی ارائه دهد اما چنین کاری را انجام نداد و مسائل مختلفی را عنوان کرد اینکه چرا به او داوری نمی‌دهند، این چه ارتباطی به کمیته انضباطی دارد؟ این آقا در تستی که داوران داشتند نتوانسته موفق باشد و به همین دلیل به او داوری نمی‌دهند.

رئیس دپارتمان داوران در خصوص علت عدم حضورش در این جلسه یادآور شد: بودن یا نبودن من موضوعی را حل نمی‌کند، شکایتی صورت گرفته و قرار بوده به آن شکایت رسیدگی شود. قرار بوده که افشاریان مدارکی ارائه دهد که چنین کاری را نکرده و درگیر شده است.

وی در مورد اینکه افشاریان عنوان کرده شراکت تجاری با مدیراجرایی باشگاه آلومینیوم است تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد. مگر آدم با کسی دوست باشد، ایرادی دارد؟ من 25سال پیش با سهراب ساعی رفت و آمد داشتیم. حالا او یک مسئولیتی قبول کرده و من هم یک مسئولیت آیا این جرم است؟ باید ببینید این قضیه به سود آلومینیوم بوده است؟ اگر بازی‌های این تیم را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که اشتباهات داوری بیشتر به ضرر تیم بوده است تا به نفع آنها.

وی ادامه داد: من چندین سال با ابهران رفیق بودم حال او سرپرستی تیمی را بر عهده گرفته آیا من باید ارتباطم را با او قطع کنم؟ این مسائل هیچ دلیلی برای اظهارات افشاریان نیست. دو بار برای آلومینیوم ناظر بازی بودم که یک بار به دو سال پیش بر می‌گردد که در بازی پلی‌آف در برابر برق شیراز در دقیقه 70 به علت پرتاب اشیاء داور با من مشورت کرد و ما بازی را تعطیل کردیم و نتیجه 3 بر صفر به سود برق اعلام شد، اگر اینگونه است، پس من عجب مشاوری هستم! یک بار هم هفته آخر لیگ دسته اول سال گذشته بود که صعودشان پیش از آن مسجل شده بود.

عسگری افزود: این آقا در جلسه کمیته انضباطی سلیمانی را تهدید می‌کند که با اسلحه دو گلوله به سینه او می‌زند آن وقت می‌گوید کمیته داوران چاله‌میدان است؟! این مسائل را از من خودم در نمی‌آورم می‌توانید از افراد مختلف بپرسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان